Veelgestelde vragen Webshop

Staat uw vraag er hieronder niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij proberen uw vragen altijd binnen één werkdag te beantwoorden. Mail: zeehos@katwijkseapotheek.nl U mag ons ook altijd bellen op werkdagen tussen 8.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur op 071-8700282

Bestellen

Linksonderin de website vindt u Register, Login en Winkelwagen.

Door op Register te klikken kunt u een account aanmaken.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen bij u te laten bezorgen.

De bestelling wordt bezorgd door PostNL. Zodra wij de bestelling hebben overhandigd aan PostNL, hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd.

Zodra wij uw bestelling bij PostNL hebben afgegeven, ontvangt u via de e-mail een track & trace code.

Via deze code kunt u uw bestelling volgen en kunt u de verwachte bezorgtijd zien.

Let op: in het weekend verwerken wij geen bestelllingen.

Neem z.s.m. contact met ons op. Bel naar: 071-4014370 of mail naar: julianalaan@katwijkseapotheek.nl

 

Zodra wij uw bestelling bij de PostNL hebben afgegeven is er geen mogelijkheid meer om deze te annuleren

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Via onze webshop kunt u alleen met iDeal betalen.

Hoe betaal ik via Ideal?

Bij de kassa kunt u alleen kiezen voor betalen met iDeal. Kies uw eigen bank en daarna wordt u automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.

Ja, zeker! Neemt u dan eerst contact met ons op via de mail: julianalaan@katwijkseapotheek.nl. 

U ontvangt van ons dan de gegevens om het de kosten per bankoverschrijving aan ons te voldoen.

Als wij uw betaling hebben ontvangen, verzenden wij uw pakket.

Bezorgen

Binnen Nederland: bestellingen boven de €60,- bezorgen is gratis.

                                bestellingen onder de €60,- dan vragen wij u om €5,95 verzendkosten te betalen.

België/Duitsland: bestellingen boven de €75,- bezorgen is gratis.

                                bestellingen onder de €75,- dan vragen wij u om €11,30 verzendkosten te betalen.

Wij leveren via PostNL.

Als PostNL het pakket niet bij u thuis thuis of bij de buren heeft kunnen afleveren, wordt het naar een PostNL-punt gebracht. PostNL informeert u hier digitaal over via de track-en-tracecode of de PostNL app.

Het pakket wordt hier 7 dagen voor u bewaard. Na deze termijn wordt het aan ons teruggestuurd. Het is uw verantwoordelijkheid om het pakket tijdig op te halen.

Wanneer wij een pakket retour ontvangen, betalen wij u de aankoopkosten, minus de kosten voor het retoursturen (6,95 euro) terug.

Retourneren

Neem altijd contact met ons op.

Bel: 071-4014370 of mail naar: julianalaan@katwijkseapotheek.nl

Doet u dit altijd na 14 dagen na ontvangst. Daarna is terugsturen niet meer mogelijk.

 

Uit hygiënisch oogpunt is het niet mogelijk om geneesmiddelen, cosmetica, huidverzorgingsproducten of mondmaskers te retourneren. 

Dit geldt ook voor andere producten wanneer verzegeling van de verpakking is verbroken en/of de verpakking beschadigd is.

 

De portokosten voor retourneren komen voor eigen rekening.

 

Hebben wij een vergissing gemaakt? Neemt u a.u.b. contact met ons op en wij zorgen voor een passende oplossing!